Close

Moviment d’Esquerres-MES suma a la candidatura de JuntsPelSí

Sis membres de Moviment d’Esquerres -Magda Casamitjana, Carme Labòria i Àlvar Roda per Barcelona, Marina Geli per Girona, Benjamí Bosch com a primer suplent a la llista per Lleida i Vicent Villena, suplent per Tarragona- són les cares visibles de Moviment d’Esquerres-MES a la llista conjunta pel SÍ. Però ells són només sis dels molts socialistes sobiranistes que en formen part.

La seva presència en aquesta candidatura conjunta es la de les persones que sumen esforços per tal d’aconseguir un país nou, una societat més justa i més ètica. Persones que treballen i treballaran per a una esperança de millora compartida amb una majoria dels catalans. #HiSom

Si encara no en formes part, no ho dubtis. Apunta’t per sumar a  https://juntspelsi.cat/inscripcio_event/2

Ens veiem avui a les 18 h. a la gran foto de la candidatura a les 18h al Passeig Lluís Companys.

Fem-ne una festa de tots!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *