Close

Moviment d’Esquerres participa a la campanya unitària del SÍ

Des del primer dia, Moviment d’Esquerres ha apostat pel dret a decidir: “Perquè som socialistes, gent d’esquerres i, evidentment, sobiranistes, el dret a l’autodeterminació forma part del nostre ADN i no renunciarem mai a exercir-ho”, ha destacat Carles Manjón, secretari de logística de MES, durant la presentació de la campanya de partits i entitats a favor del Sí.

En aquest sentit, Manjón ha destacat que MES sempre ha apostat per donar suport a campanyes com la que es presenten avui per defensar “el desig del poble català, que no és altre que el d’anar a votar”.

Carles Manjón, durant la presentació de la campanya unitària pel Sí

“Com ja va advertir el president Maragall, si s’imposava a Catalunya un Estatut diferent al que vam votar, se’ns deuria una nova consulta i que seria aleshores quan els catalans i els catalanes estaríem planament legitimitats per decidir lliurament quin futur volem”, ha recordat el secretari de logística de MES. Dissortadament han passat molts anys però això també ha servit per passar moltes pantalles: “Ara ha arribat el moment de decidir entre mantenir-nos dins d’aquesta autonomia retallada, intervinguda i regida per un Estatut que no hem votat o esdevenir un nou país en forma de república. Per a nosaltres la decisió és clara i Moviment d’Esquerres, el proper dia 1 d’octubre, votarà Sí”, ha recalcat Manjón en el seu discurs.

Durant la presentació, s’ha anunciat que la campanya unitària arrencarà oficialment el 15 de setembre de matinada, un cop convocat el Referèndum, i comptarà amb tres actes de gran format. “Actes com aquests han de ser l’oportunitat que tenim per portar aquest SÍ a cada racó del país. Però no volem que aquest SÍ es quedi a aquesta banda dels faristols que segurament s’instal·laran a tot Catalunya aquests dies, sinó que se senti als carrers i les places de tot Catalunya”, ha remarcat Manjón.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *