
Moviment d'Esquerres participa a la Marató de la democràcia

A una setmana per celebrar la gran cita electoral catalana, Socialistes pel Sí ha sortit al carrer per fer una crida a la participació. El món socialista s’han sumat a l’encartellada massiva en defensa del Referèndum, convocada per ANC i Òmnium. A les 11h del matí, els socialistes sobiranistes s’han concentrat davant els ajuntament o centres de neuràlgics de les poblacions catalanes per empaperar Catalunya amb el lema els Socialistes pel Sí “Sí, decidim!”.
El president de MES, Alfons Palacios, ha aprofitat per reivindicar el vot de tota Catalunya per plantar cara a l’immobilisme del Govern espanyol: “El proper 1 d’octubre omplim les urnes de raons i d’il·lusions“
En molts dels municipis, també s’han fet tallers de creació amb el material de campanya, cartells, murals o pancartes per reunió a les persones del municipi i junts enganxar-los pels carrers de pobles i ciutats.
Recull d’algunes de les imatges emblemàtiques de la jornada amb Socialistes pel Sí:
- Lleida

