Close

Moviment d'Esquerres participa a l'aturada de país

El que el diumenge 1 d’octubre havia de ser una gran festa de la democràcia, es va acabar vivint a Catalunya situacions inimaginables: atacs de la policia nacional i la guàrdia civil a la població que pacíficament demanava votar, confiscació d’urnes i de paperetes, identificació de persones pel sol fet de trobar-se davant dels col·legis electorals. Ja es comptabilitzen més de 800 ferits de diferent gravetat i greus danys materials com a resum de la jornada.

Moviment d’Esquerres torna a donar les gràcies a totes les persones que van fer vetllar nit i dia perquè el Referèndum es pogués realitzar com sempre. I reitera la seva condemna absoluta a l’actuació del Govern espanyol del Partit Popular, que enlloc d’obrir una darrera via de diàleg, va optar una vegada més per la repressió com arma per fer callar la veu de tot un poble: A tots vosaltres, ens sentim igual de ferits i igual de colpits i som germans de la mateixa lluita.

És per això, que aquest dimarts 3 d’octubre els socialistes sobiranistes manifesten el seu suport a la gran aturada de país, convocada per la Taula de la Democràcia: Volem dir alt i clar, que cap xantatge és possible, ni cap violència acceptable.

Moviment d’Esquerres apel·la a la societat catalana a sumar-se a una jornada de mobilitzacions, una gran Aturada de País: Us animem a donar conjuntament una resposta que reflecteixi la indignació de totes aquelles persones que, amb independència de posicionaments personals davant la convocatòria de l’1-O, compartim un gran rebuig contra la repressió i la vulneració dels nostres drets fonamentals que es van viure al llarg de la jornada del Referèndum.

Sortim al carrer, donem una resposta pacífica, contundent i democràtica. No tolerarem cap més agressió!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *