Close

Moviment d'Esquerres reafirma el seu suport a l'agrupació de MES Sant Adrià

Ahir durant la sessió plenària de l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs, la Sra. Lopez Navarrete, va acceptar el càrrec com a regidora no adscrita substituint al regidor de MES, Moviment d’Esquerres que va renunciar a la seva acta de regidor el passat mes de gener. Tot i lamentar que el Grup Municipal de MES Sant Adrià perdi un representant a l’Ajuntament però essent respectuosos amb la seva decisió personal, li agraïm que per fi s’hagi decidit prendre possessió del càrrec perquè tal i com havíem manifestat, en més d’una ocasió, la representació escollida per la ciutadania estava incompleta. Avui només ens resta demanar-li que des de la seva condició de regidora no-adscrita que sigui respectuosa i coherent amb el programa electoral que va subscriure i pel qual els Adrianencs i Adrianenques la varen escollir.

Des de la direcció nacional de MES, Moviment d’Esquerres volem traslladar públicament tot el nostre suport a l’agrupació de Sant Adrià de Besòs, a la seva junta local i especialment a la portaveu del grup municipal, Sra. Isabel Marcuello, per la gran tasca que aquest equip està realitzant i la implicació en la millora de la ciutat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *