
Moviment d'Esquerres reclama els drets de les treballadores i els treballadors
La lluita obrera de principis del s.XX va marcar importants avenços en els drets dels treballadors i treballadores. Tot i així, encara ens queda molta feina.
Aquest 2018 es compleix sis anys de l’aprovació de la Reforma Laboral, impulsada pel PP amb el suport en el seu dia de CIU, desembocant a una major precarització de les condicions laborals. Avui, les propostes en matèria d’ocupació que defensen per al futur, tant les que proposa actualment el PP com els seus companys de la dreta encara més ferotge de C’s, auguren pitjors condicions laborals si d’ells en depenen les politiques laborals, arribant a tal extrem que als mileuristes els anomenen classe mitjana quan ni tan sols arriben a final de mes.
Moviment d’Esquerres, com a partit d’esquerres, compromès en la defensa de les polítiques socials i justes, seguim fent nostre l’1 de Maig amb tot el caràcter reivindicatiu que l’embolcalla: amb el reclam de condicions laborals MéS justes.
Per això, aquest dimarts 1 de maig serem als carrers i places de Catalunya per defensar els drets dels treballadors perquè sense les persones, el món no té sentit:
- Barcelona, 11.30 h. Ronda Sant Pere / Passeig de Gràcia.
- Girona, 12.00 h. Plaça de la Independència
- Lleida, 12.00 h. Plaça del Treball
- Tarragona, 12.00 h. Plaça Imperial Tàrraco
- Tortosa, 12.00 h. Plaça del Carrilet
- Blanes, 18.30 h. Passeig de Dintre, (davant de l’Ajuntament)
- Igualada, 12.00 h. Passeig Verdaguer cantonada Carrer San Magí
Ja podeu trobar disponible el manifest de MES a: https://mesesquerres.cat/1maig-treball-digne-sense-excuses/
I també us podeu descarregar el material del Primer de Maig fent clic sobre les imatges:


