
Moviment d'Esquerres renova el pacte amb ERC a Terrassa per a les eleccions municipals
MES, Moviment d’Esquerres i ERC han renovat l’acord per a les eleccions municipals a Terrassa amb l’objectiu de continuar treballant des d’una perspectiva progressista i republicana per aconseguir el canvi de govern al consistori. En la presentació de la reedició del pacte, la regidora de Moviment d’Esquerres Carme Labòria ha anunciat que es retira de la primera línia de la política. Després de tres mandats, creu que és bo afavorir el relleu: “Ha estat una decisió personal i difícil. La meva vocació i implicació amb uns valors i amb Terrassa continua, però ara ho faré des d’una altra vessant”. Labòria també ha agraït la feina dels treballadors i treballadores de l’Ajuntament, “que fan possible aquesta ciutat”.
El regidor i cap de llista Isaac Albert ha remarcat les aportacions de Labòria al projecte: “ens ha donat experiència, coneixement de la ciutat i solvència”. Durant els 12 anys de regidora, ha estat regidora al govern i també a l’oposició i ha desenvolupat responsabilitats a les àrees d’urbanisme, habitatge, pla de barris i promoció econòmica, entre altres.
Josep Serra, coordinador de la plataforma del Vallès Occidental de MES, s’ha mostrat convençut que la mobilització dels egarencs i egarenques que creuen en els principis de llibertat, igualtat i fraternitat des d’una perspectiva socialista farà que Isaac Albert esdevingui l'”alcalde que aquesta ciutat necessita”. El coordinador d’ERC Terrassa, Carles Caballero, ha destacat que Terrassa té una ànima d’esquerres i democràtica “que ha deixat de ser representada pel PSC”.
