Close

Moviment d'Esquerres se suma a l'aturada de país

Aquest dimecres 8 de novembre ATUREM EL PAÍS per reclamar la llibertat dels nostres representants polítics i socials i la recuperació de les institucions catalanes, avui en mans del Govern del PP.

Els socialistes sobiranistes ens sumem a les concentracions que demà 8N hi ha previstes:

  • 12h: Davant la Generalitat i les seves delegacions territorials
  • 18h: Davant dels ajuntaments de les capitals de comarca

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *