
Moviment d'Esquerres se suma a l'aturada de país
Aquest dimecres 8 de novembre ATUREM EL PAÍS per reclamar la llibertat dels nostres representants polítics i socials i la recuperació de les institucions catalanes, avui en mans del Govern del PP.
Els socialistes sobiranistes ens sumem a les concentracions que demà 8N hi ha previstes:
- 12h: Davant la Generalitat i les seves delegacions territorials
- 18h: Davant dels ajuntaments de les capitals de comarca

