Close

NACIÓ DIGITAL: Ballart i ERC-MES signen un «acord d'esquerres de Terrassa i per Terrassa»

Notícia apareguda a Nació Digital el 13 de juny de 2019 i firmada per Anna Mira.

Tot per Terrassa, que lidera l’exalcalde socialista Jordi Ballart, i ERC-MES han presentat un acord de govern que té per objectiu “retornar a la ciutat la il·lusió i l’impuls que necessita i es mereix”. En un document de sis pàgines que s’ha fet públic aquest dijous a la tarda en un acte a la plaça Rector Homs, les dues formacions que lideraran el canvi després de 40 anys de socialisme a la ciutat, asseguren que “els resultats de les eleccions han estat clars i han dibuixat noves majories que demanen un projecte de ciutat fort que entomi les necessitats de la ciutadania de Terrassa”.

Llegeix l’article complet a Nació Digital.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *