
NACIÓ DIGITAL: CUP, comuns crítics i MES converteixen Guanyem en la marca nacional de futures eleccions
Notícia publicada a NacióDigital el 13/02/2019, signada per Sara González.
L’aliança es presentarà en almenys 15 municipis als comicis del maig i està esperonada per dirigents com Dolors Sabater i la plataforma Sobiranistes d’Alamany i Nuet
Les municipals acostumen a ser un banc de proves per als partits, però també un terreny on es teixeixen noves aliances. És el cas de Guanyem, marca que va irrompre a les municipals del 2015 i que ara fa un pas endavant per consolidar-se a nivell municipal. Es tracta d’un espai d’esquerres conformat per la CUP, per MES -plataforma sorgida de l’escissió del PSC, i també pels comuns crítics aplegats al voltant dels Sobiranistes que encapçalen Elisenda Alamany i Joan Josep Nuet, que han forjat l’aliança al marge de Catalunya en Comú i que en diverses ciutats s’hi enfrontaran en llistes rivals.
Llegiu l’article complet a Nació Digital.
