
Nació Digital: MES aprova formar part de la candidatura Junts pel Sí
El Consell de MES Moviment d’Esquerres ha aprovat per una àmplia majoria l’acord per la llista unitària, que ha d’impulsar el procés de sobirania de Catalunya i la seva transformació social i de regeneració política i de la qual en formen part CDC, ERC, Demòcrates per Catalunya i les entitats sobiranistes. Aquesta s’ha presentat sota el títol Junts pel Sí aquest vespre a la terrassa del Museu d’Història de Catalunya, de Barcelona
