
NACIÓ DIGITAL: Un grup transversal liderarà la primera etapa de l'Assemblea de Càrrecs Electes
Notícia publicada a Nació Digital el 25 d’octubre de 2019.
L’Assemblea de Càrrecs Electes es posarà en marxa el 30 d’octubre i ho farà amb un grup promotor transversal format per totes les sigles sobiranistes del país. Els integrants d’aquest grup s’han reunit aquest divendres a les Quatre Columnes de Puig i Cadafalch per cridar a participar en l’Assemblea de dimecres vinent, data proposada per Carles Puigdemont com a president del Consell per la República.
Entre els promotors hi haurà Joan Borràs, alcalde d’El Papiol (ERC); Jesús Calderer, alcalde de Cercs (Demòcrates de Catalunya); Anna Erra, alcaldessa de Vic (JxCat); Aurora Carbonell, alcaldessa de Sitges (ERC), Cristina Mundet, alcaldessa de Vilobí d’Onyar (Independents per La Selva), Aurora Carbonell, alcaldessa de Sitges (ERC); Mercè Esteve, alcaldessa de Begues (JxCat), Dolors Pons, alcaldessa de Viladamat (CUP), Jordi Fortuny, regidor a Tarragona (Moviment d’Esquerres); i Dolors Sabater, regidora de Guanyem Badalona i alcaldessa de la ciutat fins l’any passat.
Llegiu la notícia completa a Nació Digital.
