Close

Ni una víctima més

Davant de la tragèdia coneguda avui, en què un Mosso d’Esquadra ha matat la seva parella a Sant Feliu de Llobregat, volem expressar el nostre absolut rebuig a la violència de gènere i adreçar el nostre condol als familiars, amics i veïns de les víctimes.

La lluita per aturar la violència de gènere encara és molt llarga, però des de MES, Moviment d’Esquerres no ens cansarem mai de treballar perquè això no succeeixi més. Cap més dona víctima de la desigualtat i el masclisme.

http://www.ara.cat/societat/home-suicida-Sant-Feliu-Llobregat_0_1558644215.html

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *