Nota de Premsa d'Ara Mollet ERC -MES
Davant dels fets ocorreguts avui a l’Ajuntament de Mollet del Vallès, relacionats amb el sistema de control de pas en vermell dels semàfors instal·lats a la ciutat, i que de moment ha ocasionat una detenció i escorcolls, des d’Ara Mollet ERC – MES volem manifestar el següent:
– Primer, que ja fa alguns anys que demanem informació sobre aquest sistema, que mai hem vist amb bons ulls. Al passat ple de 29 de gener de 2018 El grup municipal d’Ara Mollet ERC – MES ja va demanar informació sobre el tema a través de la presentació d’una moció, que va ser aprovada per unanimitat. Textualment el primer punt de la moció proposada era:
“Que es redacti un informe jurídic on s’estudiï l’adequació a la legalitat vigent dels sistemes de control de pas en vermell dels semàfors que hi ha instal·lats a la ciutat tenint en compte les darreres sentències dels tribunals.”
– Segon: que dies després, en concret el 7 de febrer de 2018, els Serveis Jurídics de l’Ajuntament ens van respondre amb un informe avalant la legalitat del sistema.
Des del grup municipal d‘Ara Mollet ERC -MES seguirem treballant per la transparència i l’interès general.
