
MES Sant Feliu de Guíxols: "Reorganització o caos?"
La fal·lera reorganitzadora o reordenadora de l’equip de govern de Sant Feliu de Guíxols s’està sortint de mare, i les conseqüències les està patint el ciutadà que veu com la gestió de l’espai públic cada vegada és més nefasta.
Estem d’acord que Sant Feliu necessita urgentment places d’aparcament, però no es poden fer les coses a la babalà. Suprimir la majoria d’aparcaments d’autocaravanes sense tenir una alternativa implica que els visitants es trobaven l’aparcament ple i aparquen allà on poden. El nou aparcament no està ben senyalitzat, perquè encara no està condicionat.
Abans de tancar una cosa per traslladar-la a un altre lloc hauríem de tenir l’alternativa preparada, si no la reordenació es converteix en un caos i agafa per sorpresa els visitants. Una ciutat turística com la nostra no es pot permetre aquesta nefasta gestió de l’espai públic.
Sembla que aquest equip de govern comença les cases per la teulada, primer tanquen l’aparcament d’autocaravanes i l’endemà comencen a condicionar-ne un de nou. No hauria de ser a l’inrevés? Potser el que buscaven era poder dir que el govern municipal creat totes aquestes places de pàrquing, però ens agradaria veure què diran els amos d’aquestes autocaravanes quan tornin al seu lloc de procedència.
Pere Albó, MES Sant Feliu de Guíxols
