Oïdes sordes, l'Apunt Setmanal, avui a càrrec d'Esther González Bayo
[spacer]
Protestes, manifestacions, queixes, informes del Síndic de Greuges, 24% de risc de pobresa…
A paraules fortes, oïdes sordes. El nostre parlament es fa el sord. Tres dies de debat monogràfic sobre la pobresa i la desigualtat a Catalunya. Res de res.
Els polítics professionals continuen sense voler entendre la trencadissa social i la deriva ideològica que estan provocant enrocant-se en la seva dialèctica particular, partidista, de percentanges, d’ intercanvis, previsions electoralistes i sectarismes.
Resultats : no al pacte de país contra la pobresa, no al compromís col.lectiu, no al pressupost acordat….és clar, no és l’objectiu prioritari.
Els nostres representants al parlament no volen entendre que les mancances són manifestes, potser han oblidat el concepte de POBLE.
Per contra, les entitats i associacions cíviques i socials, espontàniament i solidàriament, sovint ocupen el rol de
l’ administració autonòmica i local.
Quina imatge de país més pobre, sobre un territori cada dia més empobrit.Quina pena!
Ens urgeix la regeneració política, noves actuacions admnistratives i noves esperances.Ho clamen les noves desigualtats.
Esther González Bayo
NECat, Cerdanyola
