
Palau-saverdera tanca una setmana d'activitats entorn dels estanys dels aiguamolls
Lluís Llach, va ser l’encarregat de clausurar la Primera Fila Balcó de l’Empordà, celebrada a Palau-saverdera. Josep Maria Najes, és el regidor de MES en aquesta localitat.
A l’acte hi van assistir diversos representants de MES a les comarques gironines, així com Magda Casamitjana, presidenta de MES, i Dolors Bassa, Consellera de Treball, Afers Socials i Famílies.
La Fira Balcó de l’Empordà és una iniciativa dedicada als estanys dels aiguamolls. S’hi han celebrat xerrades, passejades a la natura, activitats familiars i també un concurs d’ornamentació floral de balcons. La cita ha permès unir en una sola proposta el que havia estat la Setmana Cultural i la Fira del Paisatge de Palau-saverdera. La gastronomia local també ha estat protagonista de la fira, ja que els restaurants del poble s’han implicat en l’organització.
Entre moltes altres activitats es va celebrar una gimcana familiar, un taller de plantes remeieres i una passejada amb el botànic del Celler de Can Roca, a més de l’observació d’ocells a l’estany de Vilaüt, un recital de poemes i tradicions pròpies de Sant Joan i un concert d’Alberto del Puerto y Rumba Tramuntana.
