
Parlant de càmeres de videovigilància
No estem en contra del fet que la Policia Local porti càmeres, tot el contrari. Tant per a ells com per a la ciutadania pot garantir els drets dels uns i dels altres.
Sabem que no és comparable però, parlant de càmeres de videovigilància, podíem aprofitar i com a mesura disposar de càmeres al carrer Eduard Maristany, per allò de la brutícia que hi ha a les vies del tren.
ADIF no ho neteja. I com deien des d’ADIF “La mierda no se tira desde el tren, ni desde las vias”. És cert, el problema d’incivisme és nostre. I ens cal posar solució. Tenim una nova ordenança reguladora del bon ús de l’espai públic i del bon veïnatge.
Ja no s’ hi valen contenciosos (estan en curs), mocions, o intervencions oportunistes al Congres. Llavors de què parlem? Parlem de la cultura de la sanció. De que qui la fa l’ha de pagar. Ja n’hi ha prou, Sant Adrià no és cap abocador.
Ara per ara, aquesta és la primera imatge de Sant Adrià que tenen molts viatgers de rodalies. Estem parlant de la nostra imatge, i això és de vergonya. Sabem que és molt difícil. Comencem doncs, per fer alguna cosa. Posem càmeres i sancionem als que aboquen tota mena de residus. Als que no respecten el nostre municipi se’ls ha d’acabar la impunitat. No podem esperar més que algú de fora ho resolgui.
MES, ho vam proposar en el nostre programa electoral i ho vam tornar a demanar l’any passat (negociació dels pressupost), i ho tornarem a proposar de cara al pressupost del 2017. Ens cal prendre mesures, actuem, i fem-ho JA! Resoldre el problema és la nostra responsabilitat i la nostra obligació.
Netegem la brutícia acumulada, posem càmeres de videovigilància i sancionem. La millor manera de treballar pel futur és resoldre el dia a dia, el present!
Isabel Marcuello
Regidora Portaveu
MES, Moviment d’Esquerres Sant Adrià
