
Parlem d'inversions. Article d'Isabel Marcuello de MES Sant Adrià del Besós
MES, Moviment d’Esquerres a Sant Adrià del Besós, opina sobre la mala gestió que ha fet el govern de les subvencions rebudes per part de la Diputació de Barcelona i l’Àrea Metropolitana. Segons Isabel Marcuello, del Grup Municipal de MES, es tracta d’unes ajudes que en gran part es destinaran íntegrament a millorar la Rambleta, i no es tindran en compte altres propostes com les que MES va posar sobre la taula, entre les quals hi havia millores en altres carrers com el carrer Major, adequació dels poliesportius o inversions a Radio la Mina.
