
Pau Miserachs, membre de MES, denuncia la delegada del govern espanyol a Madrid
L’advocat Pau Miserachs ha presentat una denúncia al jutjat contenciós administratiu contra la delegada del govern espanyol a Madrid, Concepción Dancausa, per la prohibició de les estelades a la final de la Copa del Rei. Demana que se la investigui pels delictes de coaccions i prevaricació en grau de temptativa.
Segons el text de la denúncia, l’actuació de Dancausa, que pretenia prohibir les estelades al Vicente Calderón, “podria ser constitutiva d’un presumpte delicte de coaccions i possible prevaricació en grau de temptativa, delictes contra els drets individuals segons la definició dels articles 16.1, 542 i 404 i 172.1 del vigent Codi Penal, comesos sabent-ho i amb la voluntat directa d’impedir l’exercici de drets fonamentals, per autoritat pública contra els drets individuals reconeguts per la Constitució espanyola del 1978 en la llibertat ideològica i d’expressió”.
Llegir més a El Nacional.cat

One Response to Pau Miserachs, membre de MES, denuncia la delegada del govern espanyol a Madrid
!!!!!Ben fet Pau…. els vells rokers sempre en forma. Una abraçada