
Per Sant Jordi, Moviment d'Esquerres sortim al carrer
Un any més, estarem als carrers i places de Catalunya per celebrar Sant Jordi![]()
, una diada fidel a la demostració més popular i cultural d’aquest país, on s’enllaça el llibre i la rosa com a símbol d’amor
i amistat![]()
.
Però també una diada diferent a la resta: pels Jordis, l’Oriol, el Joaquim, la Carme, la Dolors, el Raül, el Josep, el Jordi, el Carles, el Toni, el Lluís, la Meritxell, la Clara, l’Anna i la Marta, perquè avui hi sereu més presents que mai #PerSantJordiTotsACasa
🎗️
Al llarg de tot el dia, ens podreu trobar a:
- Barcelona: Rambla de Catalunya, 16 (cantonada amb Gran Via)
- Tarragona: Espai central de la Rambla Nova (cantonada amb c/Mendez Nuñez)
- Girona: Plaça Catalunya
- Sant Adrià del Besòs: Plaça de la Vila de Sant Adrià
- Mollet: Rambla Mollet (cantonada amb Balmes)
També us podeu descarregar el material de la diada de Sant Jordi fent clic sobre les imatges:


