
Pere Albertí (MES Girona) participa a la Jornada: L'aigua i la biodiversitat a la República Catalana
Pere Albertí, regidor de MES a l’Ajuntament de Girona participa a la jornada: “L’aigua i la biodiversitat a la República Catalana” una trobada organitzada per ERC per parlar sobre els recursos hídrics i la seva gestió.
El programa de la jornada és el següent;
17.30 Acreditacions
18.00 Benvinguda i presentació
Ricard Martínez, secretari nacional de Política Territorial
18.10 Presentació dels pilars de la República. “Un model mediambiental sostenible, innovador i integral”
Antoni Ferran, president de la sectorial de Medi Ambient i Energia
18.20 Conferència “Una República sostenible respectuosa amb el medi”
Dionís Guiteras, vicepresident i president de l’Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona
18.45 Taula rodona 1 “Pacte Nacional de l’Aigua”
Pere Albertí, hidrogeòleg i regidor de MES a l’Ajuntament de Girona
Carles Ibáñez, cap del programa ecosistemes aquàtics (IRTA)
Cristina Tous, biòloga i màster en Planificació Territorial i Medi Ambient
Miquel Solà, alcalde de Collbató
Modera. Txell Valladares, secretària de la sectorial de Medi Ambient i Energia
18.45 Taula rodona 2 “Conservació i patrimoni natural”
Puri Canals, professora de Fisiologia (URV) i presidenta de MedPAN
Xavier Carceller, arquitecte (ETSAB) i doctor en ordenació urbanística i parcs naturals
Sònia Callau i Josep Montasell, enginyers tècnics agrícoles i membres d’Agroterritori
Sergi Martí, coordinador de la Xarxa de Custòdia del Territori
Eva Mata, exregidora de Medi Ambient, Sostenibilitat i Serveis Ambientals d’El Vendrell
Modera. Antoni Renalias, vocal de model urbà de la sectorial de Medi Ambient i Energia
20.15 Conclusions “L’aigua i la biodiversitat a la República Catalana”
Miquel Aubà, senador
Xavier Castellana, senador
Presenta. Antoni Ferran, president de la sectorial de Medi Ambient i Energia
20.30 Cloenda
Eduard López, vicesecretari general d’Acció Política
