Close
"El govern s'ha portat malament". Pere Albó, al diari El Punt Avui. Juliol 2025

Pere Albó, a El Punt Avui: "El govern s'ha portat malament"

Els germans Francisco i Joan Anlló van aixecar el que es va convertir en el major imperi hoteler de Sant Feliu de Guíxols. Quan van morir l’any 2002, sense hereus ni testament, van deixar un patrimoni valorat en més de 12 milions d’euros. A banda dels vuit hotels que gestionaven, el llegat incloïa una desena d’immobles, diversos comptes bancaris a Andorra i Suïssa, i un pis de luxe a Barcelona.

El Departament d’Economia i Hisenda ha convocat diverses subhastes per vendre els diferents béns dels germans Anlló. Els imports obtinguts es destinen a finalitats residencials, a establiments d’assistència social  o a institucions culturals, preferentment del municipi o la seva comarca, segons la legislació vigent.

Davant de l’anunci d’una nova subhasta de l’últim lot dels germans ganxons, Pere Albó, regidor de MEScat a Sant Feliu de Guíxols, va preguntar com ha quedat la inversió al municipi. La resposta donada pel govern municipal ha encès la indignació de la població, ja que del milió d’euros repartit només s’han invertit 130.000€ a la residència geriàtrica Surís.

Llegiu la notícia al diari El Punt Avui.