
Presentació de la llista gironina per al 21D
La socialista sobiranista Magda Casamitjana present als primers llocs de la llista per Girona
Aquest dimecres 22 de novembre la candidatura ERC—MES—Avancem—Demòcrates-CatalunyaSí-SocCatLlibertat ha presentant la llista gironina per a les eleccions del 21D. L’acte ha tingut lloc a Torroella de Montgrí, el municipi de la Consellera Dolors Bassa, avui a la presó, que és qui encapçala la llista per Girona.
La socialista sobiranista per MES Magda Casamitjana ocupa el número cinc d’aquesta llista. “Des del socialisme treballarem sense parar per aconseguir desbordar les urnes el pròxim 21 de desembre, des de Girona a Barcelona, Tarragona i Lleida”, ha destacat Casamitjana.
Amb Magda Casamitjana, aquesta llista aposta per una combinació de cares noves, candidats amb pes polític i independent per plantar cara al senyor Rajoy i dir ben clar que a Catalunya manen les catalanes i catalans.
Com a número 2 hi haurà l’alcalde de Sarrià de Ter i fins ara diputat al Parlament, Roger Torrent; com a número 3, Anna Caula (que va ser la número 2 de Junts pel Sí) el 2015; i el quart lloc a la llista serà l’actual portaveu nacional d’ERC, Sergi Sabrià.
Durant l’acte, el portaveu i número 2 de llista per Girona d’ERC, Roger Torrent, ha recordat la figura de Dolors Bassa, que es troba empresonada des del passat 3 de novembre: “No ens cansarem de repetir que amb presos polítics i amb l’altre meitat del Govern català a l’exili no estem davant unes eleccions normals. I entre aquestes injustícies hi ha el fet que la cap de llista gironina estigui a Alcalá Meco. No ho normalitzarem i lluitarem amb totes les nostres forces per aconseguir l’alliberament dels nostres presos i defensarem que ara toca construir la República catalana. Construir-la des de les institucions i des del carrer”.
Podeu consultar tots els integrants de la llista al següent enllaç: Llistes ERC-Catalunya Sí al Parlament de Catalunya
