
Procés de primàries per escollir candidats a les eleccions generals del 20D
La direcció de MES-Moviment d’Esquerres considera que Catalunya ha de participar activament en les eleccions generals del proper 20 de decembre per tal que els nostres diputats i diputades impulsin una radical transformació democràtica i territorial d’Espanya, defensant el procés d’independència de Catalunya.
En conseqüència, en la junta directiva celebrada aquest passat 19 d’octubre es va decidir encetar un procés participatiu obert per escollir aquelles persones que, en nom de MES-Moviment d’Esquerres, defensaran el nostre projecte en aquestes eleccions.
El procés participatiu va començar ahir 21 d’octubre i s’acabarà amb un Consell Polític a celebrar el proper dia 7 de novembre. Adjuntem aquí la documentació necessària per poder-se presentar com a candidat en aquestes legislatives, segons el que va aprovar la direcció seguint els estatuts de la formació.
Al calendari d’aquesta web trobareu els periodes tant d’inscripció com de tot el procés.
MODEL PARTICIPACIÓ i AVAL – PRIMARIES 20D 2015

2 Responses to Procés de primàries per escollir candidats a les eleccions generals del 20D
És per anar sols o de nou amb CDC?
L’objectiu és la independència, penso que s’ha d’anar i fer pinya amb qui la defensen sense dubtes, o sigui amb ERC i CDC.
Quan siguem independents ja ens barallarem amb qui sigui, ara no toca.