
Quatre exconsellers del PSC assistiran a l'acte de presentació de MES a Girona
La nova formació política Moviment d’Esquerres (MES) farà demà la seva presentació a la ciutat de Girona amb l’assistència de quatre exconsellers socialistes. Joaquim Nadal, Marina Geli, Montserrat Tura i Joan Manuel del Pozo tenen previst assistir a l’acte, segons informa la mateixa formació, per donar suport al nou projecte. Hi assistirà també la que va ser eurodiputada i vicepresidenta del grup socialdemòcrata a Europa Maria Badia.
Llegir més:
