Close

Quatre exconsellers del PSC assistiran a l'acte de presentació de MES a Girona

La nova formació política Moviment d’Esquerres (MES) farà demà la seva presentació a la ciutat de Girona amb l’assistència de quatre exconsellers socialistes. Joaquim Nadal, Marina Geli, Montserrat Tura i Joan Manuel del Pozo tenen previst assistir a l’acte, segons informa la mateixa formació, per donar suport al nou projecte. Hi assistirà també la que va ser eurodiputada i vicepresidenta del grup socialdemòcrata a Europa Maria Badia.

Llegir més:

http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/830645-quatre-exconsellers-del-psc-assistiran-a-lacte-de-presentacio-de-mes-a-girona.html

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *