
Ramon Roqué: "Encara que l’Estat ens vulgui fer fora del sistema, continuarem caminant perquè no tenim por"
Més de 700 alcaldes i alcaldesses han cridat ben alt que l’1 d’octubre hi haurà un referèndum per decidir el futur de Catalunya
El món local català s’ha reunit aquest cap de semana a la Plaça Sant Jaume de Barcelona com a resposta la decisió de la fiscalia de citar a declarar 712 alcaldes, en qualitat d’investigats, per col·laborar amb el Referèndum. Els batlles han estat rebuts pel president de la Generalitat Carles Puigdemont i per l’alcaldessa de Barcelona Ada Colau, en un acte reivindicatiu i de suport a l’1 d’octubre.
Els alcaldes i alcaldesses compromisos amb el socialisme del Sí també han participat a la concentració, impulsada per l’AMI i l’ACM.
En representació del món municipal de Socialistes pel Sí, Ramon Roqué ha afirmat que garantirà la celebració del Referèndum:” Com alcalde que actua sota principis socialistes, de llibertat, de drets i de progrés, he treballat sempre per tirar endavant projectes que beneficiessin la qualitat de vida dels ciutadans del municipi que lidero, i avui em veig treballant també per garantir el seu dret a votar“. Un dret, que com ha recalcat, “és de tot el poble català”.
“Encara que l’Estat ens vulgui fer fora del sistema, continuarem caminant perquè no tenim por”, ha subratllat l’alcalde de MES a Sant Joan de les Abadesses i ha acabat llençant una pregunta al Govern espanyol: “I ells de què tenen por?”.
