Close

Rescap-2 es reuneix amb Moviment d'Esquerres per analitzar la situació actual de l'N-240

Notícia de RàdiolesBorges, 13 de març 2019.

Segons la plataforma, en la reunió, es va coincidir en la prioritat de desviar els camions, de manera obligatòria i bonificada, també en el tram de les Borges a Lleida

El passat dissabte, 9 de març, membres de la Plataforma Rescap-2 es van reunir a Cervera amb Alfons Palacios, president de Moviment d’Esquerres (MES), i amb Meli Barbero, responsable sectorial de coordinadors territorials de la formació.

A la reunió es va debatre la situació actual de l’N-240, arribant a la conclusió, segons la plataforma, que “la prioritat per millorar de manera urgent la seguretat a l’esmentada carretera és el desviament obligatori i bonificat de camions de les Borges Blanques a Lleida/Soses, i que cal que la Generalitat implanti aquesta mesura amb la major celeritat possible”.

També es va arribar a l’acord, segons expliquen des de Rescap-2, que “segons criteris econòmics i de sostenibilitat ambiental cal prioritzar l’ús de vies paral·leles a altres vies, en lloc de construir noves infraestructures que després tenen també uns costos de manteniment que s’han de sufragar amb fons públics”. Per aquest motiu, diuen, “cal fer pressió política i social perquè no es renovi el peatge de l’AP-2 al seu venciment l’agost de 2021”.

D’altra banda, des de la plataforma informen que el Club Ciclista Arbeca s’ha adherit a Rescap-2, que integra ja 12 col·lectius, entre entitats, associacions i partits polítics.

>> Consulteu la notícia a RàdiolesBorges.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *