
Signatura protocol per concórrer a les eleccions municipals a la Paeria de Lleida ERC-MES-Avancem
Avui hem signat un protocol d’intencions per concórrer plegats a les eleccions municipals de l’any vinent i fer possible un canvi a la Paeria de Lleida.
Sumem a la tradició socialista, ja representada per avancem, moviment d’esquerres doncs creiem que tots els socialistes per la república hem de treballar per enfortir els espais de l’esquerra transformadora i republicana arreu de Catalunya.
Volem ser la baula per fer possible un canvi a la ciutat de Lleida, volem fer un camí ample cap al republicanisme i bastir projectes polítics que sumin des de la diversitat i les opcions d’esquerres. Per això, assumim el repte per dur a terme plegats 3 objectius comuns de ciutat:
− Fer de Lleida una ciutat del benestar i la cultura.
− Fer de Lleida la capital que demana la Terra Ferma de Catalunya.
− Obrir Lleida al Món.
Des de MES, Moviment d’Esquerres valorem molt positivament aquest primer acord, que ben segur serà el primer de molts d’altres en la demarcació i arreu de Catalunya, ha indicat Jordina Freixanet, de MES Ponent, en finalitzar l’acte.



