Close

SOM MOLLET: ERC-MES proposa reactivar l'economia de la ciutat a partir de Can Prat

Notícia publicada a somMollet, el 19 de març de 2019.

 

La número 2 a les llistes del partit, Marta Vilaret, ha assegurat que l’espai està “degradat i infravalorat”

El passat 1 de desembre Ara Mollet ERC-MES va presentar 14 reptes per portar a terme a la ciutat. Un d’ells era fer al polígon de Can Prat el 22@ de Mollet, basat en el projecte 22@Barcelona del Poblenou de Barcelona. I aquest dimarts al matí, el partit ha presentat l’esbós d’aquest projecte amb el qual cerquen “una reactivació econòmica de la ciutat”, ha dit Marta Vilaret, la número 2 dels republicans.

Vilaret ha assenyalat que aquest polígon “és un espai degradat i infravalorat” i que a la ciutat “hi ha menys llocs de treball, que gent en edat de treballar”. Per tot plegat, els republicans molletans treballen pel naixement “d’un nou barri, amb un ús industrial i més modern”, i aposten per aquesta zona perquè “Can Prat té moltes potencialitats i està molt ben comunicat”.

Llegiu l’article complet a somMollet.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *