"Democràcia deliberativa" l'Apunt Setmanal, avui signat per Jordi Fortuny
“La democràcia no és simplement votar. És enraonar, deliberar en llibertat i d’igualtat. I comença per casa, per un mateix, per cuidar-la en les organitzacions a les quals es pertany”

