"Assumim la responsabilitat de governar" L'Apunt Setmanal de Sergi Santamaria
“S’ha de treballar en el nou país, i aquesta feina no pot estar en mans només del centre dreta. “
“S’ha de treballar en el nou país, i aquesta feina no pot estar en mans només del centre dreta. “