Sobre l'alternativa catalana d'esquerres. L'Apunt Setmanal, signa: Sergi Santamaria
“Perquè “ser d’esquerra no és posar-se una etiqueta a l’esquena i ja està. Imagino què és un reqüestionar-se a un mateix cada dia i a l’entorn social, polític i cultural que t’envolta” tal i com va dir Llach en el seu concert de comiat”
