
Moviment d'Esquerres cridem als socialistes sobiranistes a participar en el primer acte de la Campanya del Sí
Aquesta setmana comença la campanya electoral del Referèndum. Dijous 14 a la nit serà el tret de sortida de la campanya unitària pel Sí dels partits polítics i de les entitats sobiranistes.
La primera parada d’aquesta gran campanya serà a Tarragona: A les 20h omplirem el Tarraco Arena (des d’una hora abans s’obriran els accessos perquè tothom hi pugui accedir amb temps i anar seguint les instruccions de l’esdeveniment).
Com a socialistes que sempre hem estat a favor del Dret a Decidir, Moviment d’Esquerres no faltarà a aquesta cita i volem que tu ens acompanyis ⇒ Tots els socialistes junts mostrem la nostra força a favor de la democràcia!
T’HI ESPEREM!

