Un regidor de Cerdanyola s’incorpora a MES, Moviment d’Esquerres
El partit consolida la seva presencia al municipi
El regidor que anteriorment va formar part de ICV-EUiA, amb qui el partit va formar coalició, s’ha donat d’alta com a membre de MES, Moviment d’Esquerres.
L’objectiu principal de MES Cerdanyola és participar en el pacte de governabilitat del municipi a partir del diàleg amb les altres forces. Des de la formació, estem convençuts que tant amb els companys de ICV-EUiA, així com amb altres formacions del municipi ens uneixen moltes coses i estem al mateix costat per assolir una societat més justa, a Cerdanyola, Catalunya i Europa. Per tant, esperem seguir treballant plegats, cadascú des de la seva posició.
