Close

Una representació de MES, Moviment d'Esquerres assisteix a l'acte de presentació del PRIDE Barcelona 2016

Representants de MES, Moviment d’Esquerres, entre ells Carles Manjón, secretari de l’organització, van assistir ahir a la presentació del PRIDE Barcelona 2016, que enguany celebra la seva novena edició, per la de reivindicació dels drets de les persones lesbianes, gais, bisexuals, transsexuals i intersexuals.

MES, Moviment d’Esquerres ha volgut estar present a la celebració per mostrar el seu màxim suport en la lluita contra la discriminació vers aquest col·lectiu, i la necessitat de seguir treballant per una societat més respectuosa i plural.

L’acte que ha tingut lloc a l’Antiga Fàbrica Damm, ha estat presidit per  Neus Munté, vicepresidenta del govern, i  ha comptat també amb la presència del conseller de Salut, Antoni Comín. També hi han participat el president d’ACEGAL i de PRIDE Barcelona, Joan Igual, i la regidora de Feminismes i LGTBI de l’Ajuntament  de Barcelona, Laura Pérez.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *