
Visita de MES, Santa Coloma de Farners al Parlament
Membres de MES, Moviment d’Esquerres de Santa Coloma de Farners i altres companys de la ciutat van visitar ahir la presidenta de MES i diputada de Junts pel Si, Magda Casamitjana, al Parlament.
Encapçalats per Teresa García, Primera Tinent d’Alcalde de l’Ajuntament de Santa Coloma, van conèixer els despatxos dels diferents grups, la sala de plens o el saló dels passos perduts i la Magda Casamitjana els va explicar el funcionament i el dia a dia de Junts pel Si, el grup al qual pertany MES, Moviment d’Esquerres. Casamitjana no només forma part del grup, sinó que també és membre de la Direcció, una òrgan al qual només hi accedeixen 6 dels 62 diputats del grup parlamentari.
