Close

Visita del president de la Generalitat Carles Puigdemont a Sant Adrià

El passat dijous 3 de novembre, el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, va mantenir una reunió de treball a Sant Adrià.

Els membres de la corporació van tenir ocasió de parlar amb el president  i exposar-li alguns temes que els preocupen.

En el seu torn, la regidora-portaveu de MES Moviment d’esquerres va aprofitar per transmetre al President la preocupació existent en l’àmbit educatiu, principalment pel que fa a l’alt índex d’absentisme i fracàs escolar en un barri molt concret, el barri de La Mina.

Des de MES Sant Adrià,creiem que cal abordar aquest tema com a prioritari, establint formules de treball conjunt i diàleg permanent entre les administracions, les entitats del barri, així com de tots els agents implicats. En paraules d’Isabel Marcuello ” Vaig voler traslladar al President Puigdemont la preocupació de la comunitat educativa, de la Plataforma d Entitats del barri, de l’AAVV, del Casal Infantil, entre d’altres. Sens dubte, l’arribada del Campus Diagonal Besòs és una oportunitat per a Sant Adrià, però s’ha d abordar el present i les xifres d’absentisme escolar al barri de La Mina, són alarmants. No podem seguir mirant cap a un altre costat. S’ha de actuar amb urgència.”

També, en matèria de seguretat, la regidora va aprofitar per demanar al president l’increment d’efectius de Mossos d’Esquadra, per tal de recuperar el nombre d’agents que hi havien quant es va implantar la Comissària dels Mossos del Barri de La Mina.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *