OPINIÓ: El gener: temps del Treball de Recerca
Article d’opinió de Jordi Fortuny, regidor de MES, Moviment d’Esquerres de Tarragona, a InfoCamp És el mes de gener quan els centres docents, instituts, acostumen a fer les presentacions dels treballs de recerca dels alumnes de segon de batxillerat. A la vegada, els alumnes de primer de batxillerat inicien la cerca del tema per […]






