Close

Diputats de Junts pel Sí protesten contra el CIE de la Zona Franca

Tres-centes persones s’han manifestat pel centre de Barcelona en contra de l’obertura del Centre d’Internament d’Estrangers (CIE) de la Zona Franca. Entre els manifestants, hi havia el president del grup parlamentari de Catalunya Sí que es Pot, Lluís Rabell; els diputats Ferran Pedret del PSC; Magda Casamitjana, Gerard Gómez i Fabián Mohedano de Junts pel Sí; i Anna Gabriel, Eulàlia Reguant i Mireia Vehí de la CUP.

Llegir més

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *