Neix Moviment d’Esquerres
“Moviment d’Esquerres neix amb la vista posada en la propera fita electoral, les municipals del maig, un procés en el que treballa per la confluència de les esquerres a fi de aquestes governin en el major nombre de municipis i consells comarcals”

