El Punt Avui: “Des de MES teníem clar que havíem de sumar”
L’exconsellera de Salut (…) té clar que, encara que no estigui al Parlament, sempre farà política i es dedicarà a “ajudar aquest país de la manera que sigui, potser tornant al sector sanitari o de moltes altres maneres”.










