"La vida..." reflexions de l'Àlvar Roda per l'Apunt d'aquesta setmana
“Ja tenim aprovada la Llei de Consultes i esperem el Decret de convocatòria. Hi hauran moltes interpretacions jurídiques i caldrà molta paciència per acceptar que ens deixin o no fer-la”
