Close

àlvar roda

"Els ho devem"

És evident que tenim un repte amb el govern Espanyol i ara en aquestes eleccions del 27 de Setembre se’ns demana una posició democràticament de força. Hem de ser conscients que la política és bàsicament pacte i que haurem d’utilitzar, també, intel·ligència política. En aquest moments d’incertesa ja no valen massa preguntes i d’això bé el caràcter plebiscitari d’aquestes eleccions.

Read More...