Un ajuntament que no funciona - Mont-roig del Camp
Ens trobem a més de la meitat del mandat municipal i és el moment de fer balanç de l’acció duta a terme en aquests dos anys per part de l’equip de govern encapçalat pel PSC i l’alcalde Fran Morancho. Malauradament no hi ha gaires motius per a estar-ne satisfets. El grup municipal ERC-MES ha actuat […]



