L'Apunt Setmanal de l'Edgar Rubio, "En mans de la ciutadania"
“El dia 9 de Novembre els ciutadans i ciutadanes de Catalunya tenim un compromís amb el nostre futur. Serà el moment de no perdre l’oportunitat de construir una Catalunya millor”
“El dia 9 de Novembre els ciutadans i ciutadanes de Catalunya tenim un compromís amb el nostre futur. Serà el moment de no perdre l’oportunitat de construir una Catalunya millor”
“Ja tenim la vía -la independència-, i l’eina -votar en referèndum-, ara ens calen les polítiques per a la construcció del nou país -ens les aportarà la nova socialdemocràcia catalana-“.