L'Apunt Setmanal de l'Edgar Rubio, "En mans de la ciutadania"
“El dia 9 de Novembre els ciutadans i ciutadanes de Catalunya tenim un compromís amb el nostre futur. Serà el moment de no perdre l’oportunitat de construir una Catalunya millor”
“El dia 9 de Novembre els ciutadans i ciutadanes de Catalunya tenim un compromís amb el nostre futur. Serà el moment de no perdre l’oportunitat de construir una Catalunya millor”
“Estic convençuda que la suma de tots arribarà a bon port. Crearem l’espai dels socialistes compromesos amb la igualtat, la justícia social, la regeneració democràtica i el catalanisme polític …”
“Emergeixen nous moviments socials i partits d’esquerres que volen una Catalunya Estat i per tant, una capital forta, motor econòmic i social d’un nou país, més just i més lliure”