"No sóc independentista, estic per la independència" Apunt Setmanal de Jordi Angusto
“…d’una banda no trobo ni un sol motiu pel qual entre Brussel·les i Barcelona haguem de passar per Madrid…”
“…d’una banda no trobo ni un sol motiu pel qual entre Brussel·les i Barcelona haguem de passar per Madrid…”